اگر شما صاحب کالایی در دبی باشید و بخواهید بارتان را به ایران منتقل کنید، با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد دبی از مزایای زیادی برخوردار می‌شوید. امکان ارسال کالا از دبی به ایران به‌صورت مستقیم، وجود خطوط هواپیمایی متعدد و نزدیکی دبی به ایران از جمله مزایای واردات کالا از دبی به ایران است. انتخاب روش مناسب برای حمل بار از دبی به ایران به اولویت‌ها و شرایط بار شما بستگی دارد. اگر برای شما، سرعت ارسال کالا بیش از هر چیزی دیگری اهمیت دارد، حمل هوایی بار از دبی به تهران مناسب‌ترین و بهترین روش برای حمل بارتان خواهد بود. 

 در این قسمت از مقاله فریت فایندر درباره ویژگی‌ها، مدت زمان و عوامل موثر بر هزینه حمل هوایی کالا از دبی به تهران به‌صورت تخصصی و مفید صحبت کرده‌ایم. اطلاعات این مقاله به شما کمک می‌کند تا معتبرترین شرکت حمل و نقل را برای حمل بار خود انتخاب کنید و حمل هوایی بارتان را با حداقل هزینه ممکن انجام دهید. 

راهنمای دسترسی سریع به مطالب مقاله

مدت زمان لازم برای ارسال هوایی بار از دبی به تهران

حمل هوایی بار از دبی به تهران در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و معمولا بیش از 1 روز طول نمی‌کشد. گاه ممکن است این مدت زمان بسته به مستقیم یا غیر‌مستقیم بودن پرواز کم یا زیاد شود. اگر پرواز غیر‌مستقیم باشد به دلیل توقف در مسیر، مدت زمان ارسال کالا از دبی به ایران افزایش می‌یابد. 

حمل هوایی بار از دبی به تهران بیش از 1 روز طول نمی‌کشد.

زمان ارسال کالا از دبی به ایران

 

برای کسب اطلاعات دقیق درباره مدت زمان حمل بار خود، با کارشناسان شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی فریت فایندر از طریق شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

+98 21 6648 1076

مقاله مرتبط: حمل بار هوایی از چین به ایران؛ با این روش حمل سریع و امن آشنا شوید

 تعیین دقیق و سریع نرخ حمل بار هوایی از دبی به تهران

محاسبه نرخ حمل بار هوایی از دبی به تهران فرایند پیچیده‌ای‌ است که اگر آن را به فریت فایندر بسپارید، این پیچیدگی برای شما آسان می‌شود.

 با کلیک بر روی لینک زیر به صورت آنلاین و فوری نرخ حمل بار هوایی از دبی به تهران برای شما محاسبه می‌شود.

محاسبه فوری نرخ حمل هوایی بار از دبی به تهران 

مقاله مرتبط: هزینه حمل بار از چین به ایران را دقیق و آنلاین محاسبه کنید

 چگونه هزینه حمل هوایی از دبی به تهران تعیین می‌شود؟

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود. در ادامه این عوامل را به‌صورت کامل بررسی کرده‌ایم:

وزن بار یکی از عوامل موثر برای تعیین نرخ حمل بار هوایی از دبی به تهران

یکی از عوامل تاثیر‌گذار و مهم برای تعیین هزینه حمل هوایی بار از دبی به ایران، وزن بار است. وزن بار پس از محاسبه وزن حجمی و جرمی بار به دست می‌آید. وزن جرمی بار به وسیله ترازوی دیجیتال یا همان باسکول مشخص می‌شود اما برای تعیین وزن حجمی باید از فرمول زیر استفاده کرد:

 فرمول وزن حجمی بار برای تعیین هزینه حمل هوایی از دبی به تهران

پس از آنکه وزن حجمی و جرمی بار مشخص شد، وزنی به‌عنوان معیار برای تعیین هزینه حمل هوایی قرار می‌گیرد که عدد بیشتری داشته باشد.

مقاله مرتبط:  اطلاعاتی جامع و مفید درباره واردات هوایی از ایتالیا به ایران

شرکت حمل‌و‌نقل انتخابی عاملی مهم برای تعیین هزینه حمل هوایی از دبی به تهران

شرکت حمل‌و‌نقلی که شما برای حمل بار خود استفاده می‌کنید، تا حد زیادی تعیین‌کننده هزینه‌های حمل کالای شما خواهد بود. به‌طور مثال اگر شرکت حمل‌و‌نقل کالای شما معتبر و متعهد باشد، تلاش میکند تا مناسب‌ترین قیمت پرواز را برای حمل هوایی بارتان پیدا کند.

یکی از عوامل تعیین‌کننده نرخ حمل هوایی از دبی به تهران شرکت حمل‌و‌نقل است.

شرکت حمل‌و‌نقل عاملی بر نرخ حمل بار هوایی از دبی به تهران

 

اگر برای انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب، نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از خدمات پلتفرم حمل و نقل بین‌المللی فریت فایندر کمک بگیرید. کارشناسان فریت فایندر به شما درباره انتخاب معتبرترین شرکت حمل و نقل به صورت رایگان مشاوره می‌دهند.

درخواست مشاوره رایگان از کارشناس حمل و نقل بین‌المللی

نرخ دلار

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر تاثیر نوسان قیمت دلار بر هزینه حمل هوایی بار شود . هر چقدر قیمت دلار افزایش یابد، به همان میزان هزینه حمل هوایی نیز افزایش پیدا می‌کند.

هزینه حمل هوایی از دبی به تهران و نوسانات نرخ ارز

مقاله مرتبط: حمل هوایی بار از آلمان به ایران 

نوع کالا

ماهیت و نوع کالای شما بر هزینه حمل هوایی کالا از دبی به ایران موثر است. اگر کالای شما در دسته‌بندی کالای خطرناک قرار بگیرد، در این حالت هزینه حمل کالای شما در مقایسه با کالاهای عادی چندین برابر بیشتر است.

ارسال کالا به دبی

مدل قرارداد با فروشنده

بسته به اینکه که قرارداد شما از چه نوعی باشد، هزینه حمل هوایی بارتان متفاوت خواهد بود. INCOTERMS یا قوانین حمل‌و‌نقل بین‌المللی برای خریدار و فروشنده کالا مشخص می‌کند که کدام هزینه مربوط به حمل کالا را پرداخت کنند. مدلی از قرارداد به نام FCA وجود دارد که در این قرارداد کل هزینه حمل هوایی کالا اعم از هزینه فرودگاه دبی، گمرک و بارگیری از درب کارخانه تا فرودگاه دبی بر عهده فروشنده است. در نوع دیگری از قرارداد به نام EX Works برخلاف قرارداد FCA تمام هزینه حمل هوایی کالا را باید خریدار یا صاحب کالا پرداخت کند.       

قرارداد EXW و FCA عاملی برای تعیین هزینه حمل هوایی کالا از دبی به ایران

مقاله مرتبط: اطلاعاتی کاربردی و مفید درباره واردات هوایی از فرانسه به ایران                     

داخلی و خارجی بودن خطوط هوایی 

خطوط داخلی و خارجی هواپیما از نظر هزینه حمل نقل کالا از دبی به ایران با یکدیگر تفاوت دارند. اگر می‌خواهید هزینه حمل هوایی کالای شما از دبی به تهران کاهش یابد، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خطوط هواپیمایی داخلی به جای خارجی استفاده کنید.

خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی از نظر هزینه با یکدیگر تفاوت دارند.

خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی عاملی بر تعیین هزینه ارسال هوایی کالا از دبی به ایران

فاصله مبدا تا مقصد و رابطه مستقیم آن با هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

برای تعیین هزینه حمل هوایی، مهم است بار شما از کدام یک از شهرهای دبی به کدام یک از شهرهای ایران منتقل می‌شود. هر چقدر فاصله بین مبدا و مقصد بار شما بیشتر باشد، هزینه ارسال کالا از دبی به ایران نیز بیشتر خواهد شد.

آشنایی با خدمات فریت فایندر برای حمل بار تضمینی از دبی

دغدغه‌ای که صاحبان کالا برای حمل هوایی بار خود از دبی به ایران دارند، این است که چگونه می‌توانم حمل بار خود را آسان، سریع و ارزان انجام دهم. اگر شما برای حمل بار خود چنین دغدغه‌هایی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات پلتفرم حمل و نقل بین‌المللی فریت فایندر  کمک بگیرید. کارشناسان متخصص حمل و نقل در فریت فایندر در کنار شما هستند تا نگرانی و نیازهای شما را درباره حمل کالایتان برطرف کنند.

فریت فایندر در تمام مراحل حمل بارتان دلسوزانه و متعهدانه همراه شماست.

خدمات شرکت حمل ون قل بین‌المللی فریت فایندر برای حمل هوایی از دبی

خدمات فریت فایندر برای حمل هوایی آسان، ارزان و سریع بار شما

فرایند حمل بار شما با وجود خدمات ویژه فریت فایندر در نهایت اطمینان و آرامش انجام می‌گیرد. خلاصه‌ای از خدمات فریت فایندر برای حمل هوایی کالا شما عبارتست از

  • بارگیری کالا از درب کارخانه تا فرودگاه 
  • بسته بندی تخصصی کالا و مراقبت از آن در انبارهای اختصاصی
  •  انجام تمام مراحل مربوط به ترخیص کالا و گمرک
  • ردیابی آنلاین بار 
  • معرفی معتبرترین شرکت حمل و نقل و انتخاب پروازهایی با کمترین قیمت
  • اعلام نرخ حمل هوایی به صورت آنلاین
  • ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه حمل بار با انواع روش‌ها 

برای دریافت مشاوره رایگان حمل‌و‌نقل بین‌المللی با کارشناسان فریت فایندر از لینک زیر در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره رایگان

ویژگی‌های منحصر به فرد حمل هوایی بار از دبی به تهران 

حمل هوایی کالا از دبی به ایران ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل توجهی دارد که در سایر روش‌های حمل دیده نمی‌شود. این ویژگی‌ها شامل

  • کوتاه بودن زمان انجام حمل هوایی از دبی به ایران

 ارسال کالا از دبی به ایران به روش هوایی حدود یک روز زمان می‌برد و با سرعت بالایی انجام می‌شود.

سرعت بالای ارسال از جمله امتیازات حمل هوایی بار از دبی به ایران

  • حفظ امنیت کالا 

  در حمل هوایی، تخلیه و بارگیری کالا نسبت به سایر روش‌های حمل کمتر است و این ویژگی سبب می‌شود که امنیت کالای شما تا حد زیادی حفظ شود.

  •  انتقال بار از دبی به ایران با پیشرفته‌ترین فرودگاه خاورمیانه

تاجرانی که قصد دارند بار خود را از طریق حمل هوایی به ایران منتقل کنند، از نظر خدمات فرودگاهی در دبی خیالشان راحت است زیرا فرودگاه  Dubai International Airport از پیشرفته‌ترین و بهترین فرودگاه‌های خاورمیانه است.

حمل هوایی بار از دبی به ایران از فرودگاه بین‌المللی دبی

خطوط هواپیمایی فعال در دبی و ایران را برای انتقال هوایی کالا بشناسید

خطوط هواپیمایی داخلی که حمل کالا از دبی به ایران را انجام می‌دهند، شامل موارد زیر هستند:

  • ایران ایر
  • ماهان
  • کیش ایر

به علاوه خطوط هواپیمایی خارجی زیر می‌توانند بار شما را از دبی به ایران منتقل کنند:

  • امارات
  • فلای دبی
  • ترکیش ایر
  • قطر ایرویز
  • ایرفلوت 
  • لوفت‌هانزا

امارات از جمله خطوط هواپیمایی خارجی فعال برای انتقال بار از دبی به ایران است.

خطوط هواپیمایی برای حمل هوایی بار از دبی به ایران

 بار شما در حمل هوایی بار از دبی به کدام یک از فرودگاه‌های ایران تحویل داده می‌شود؟

در حمل هوایی کالا از دبی به ایران، بارهای شما از فرودگاه بین‌المللی دبی به یکی از فرودگاه‌های زیر در ایران منتقل می‌شود:

  •  فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران
  • فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد
  • فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
  • فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز

 خلاصه‌ای مفید از حمل هوایی بار از دبی به تهران 

    برای انتقال بار از دبی به ایران سریع‌ترین روش برای حمل، حمل هوایی است. زمان این حمل هوایی تنها یک روز کاری طول می‌کشد. در حمل هوایی بار از دبی به تهران، کالای شما با امنیت کامل از فرودگاه بین‌المللی دبی به یکی از فرودگاه‌های ایران در مشهد، تبریز، تهران و شیراز ارسال می‌شود.  هزینه حمل هوایی از دبی به تهران را با توجه به عواملی مانند وزن حجمی و جرمی بار، ماهیت کالا، فاصله مبدا تا مقصد، نوع قرارداد و خارجی و داخلی بودن پرواز تعیین می‌کنند. در انتخاب خطوط هواپیمایی برای حمل هوایی بار از دبی شما محدودیتی ندارید زیرا خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی زیادی از جمله ایران‌ایر، ماهان، امارات و فلای‌دبی این کار را انجام می‌دهند.

    اگر بخواهید کالای خود را از دبی به ایران منتقل کنید، برای انتخاب روش حمل چه معیاری را اولویت انتخاب خود قرار می‌دهید؟ هزینه، مدت زمان ارسال یا حفظ امنیت کالا؟