اگر می‌خواهید کالای خود را از یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی یعنی فرانسه به ایران وارد کنید و سرعت ارسال بار برای شما مهم است، استفاده از حمل هوایی قطعا برای شما بهترین روش خواهد بود. فرانسه در رده 10 کشور اول صادر‌کننده به ایران قرار دارد. تجهیزات صنعتی، فنی، الکترونیکی، دارو، مواد شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی کالاهایی هستند که اغلب از فرانسه به سایر کشورهای جهان صادر می‌شود. در این قسمت از مقاله فریت فایندر  ما به توضیحاتی کامل درباره واردات هوایی از فرانسه به ایران مانند مدت زمان، هزینه، فرودگاه‌ها و ایرلاین‌های فعال برای حمل هوایی بار پرداخته‌ایم. اگر دوست دارید درباره حمل هوایی بار از فرانسه به ایران اطلاعاتی کامل و جامع کسب کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

درخواست مشاوره رایگان و محاسبه حمل آنلاین

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

حمل هوایی از فرانسه به ایران از طریق کدام فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها انجام می‌شود؟

حمل هوایی از فرانسه به ایران از طریق فرودگاه‌های زیر در فرانسه امکان‌پذیر است:

فرودگاه بین المللی شارل دوگل پاریس

این فرودگاه با جایگاه 10 در بین فرودگاه‌های جهان، اصلی‌ترین و مهم‌ترین فرودگاه فرانسه است. فرودگاه شارل دوگل پاریس در ایرلاین ایرفرانس به عنوان قطب اصلی شناخته می‌شود و در ایرلاین معروف دلتا فعال است.

فرودگاه بین المللی شارل دوگل پاریس

فرودگاه بین المللی شارل دوگل پاریس برای انجام واردات هوایی از فرانسه به ایران

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

درخواست مشاوره رایگان و محاسبه حمل آنلاین

فرودگاه بین المللی بوردو

فرودگاه بین‌المللی بوردو در ارتفاع 49 کیلومتری از سطح دریا در شهر بوردو فرانسه و در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل واقع شده است. پروازهای این فرودگاه شامل مسافرتی و تجاری هستند. پروازهای تجاری در این فرودگاه باعث رشد اقتصادی قابل توجهی در فرانسه شده و مقدار آن به‌طور میانگین حدود 6177 میلیارد تومان در سال اعلام شده است. 

فرودگاه بین المللی نیس 

فرودگاه بین‌المللی نیس به عنوان سومین فرودگاه پر‌تردد در فرانسه شناخته می‌شود. این فرودگاه قدمت زیادی در انجام پروازها دارد و اولین پروازهای صورت گرفته در این فرودگاه به دهه اول قرن 20 باز می‌گردد. در این دهه پروازها به منظور فعالیت‌های نظامی صورت می‌گرفت.

فرودگاه بین‌المللی نیس

فرودگاه بین‌المللی نیس در فرانسه برای واردات هوایی

در صورتی که مبدا بار شما کشور ایتالیا است، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله واردات هوایی از ایتالیا به ایران را حتما مطالعه کنید.

 واردات هوایی از فرانسه به ایران از طریق ایرلاین‌های زیر انجام می‌شود:

  • ایران ایر 
  • ماهان
  • آدریا پرواز
  • ایجین ایرلاین
  • ایر لینگاس
  • ایرفلوت
  • آیرو مکزیکو 
  • ایر فرانس

 از طریق ایران ایر، ماهان، آدریا پرواز و ایجین ایرلاین می‌توان

واردات هوایی از فرانسه به ایران را انجام داد.

ایرلاین فعال برای حمل هوایی از فرانسه به ایران

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

درخواست مشاوره رایگان و محاسبه حمل آنلاین

 

آیا برای حمل هوایی از فرانسه به ایران ایرلاین ایرانی وجود دارد؟

ماهان ایر و ایران ایر دو ایرلاین فعال ایرانی است که پروازهای فرانسه به ایران از طریق این ایرلاین با برنامه ثابتی انجام می‌شود. حمل هوایی بار از فرانسه به ایران از طریق ایرلاین ماهان و ایران ایر بسیار مقرون به صرفه است.

ایران ایر و ماهان از جمله خطوط هواپیمایی ایرانی برای انجام حمل هوایی از فرانسه هستند.

ایرلاین ایرانی برای حمل هوایی بار از فرانسه به ایران

هزینه حمل هوایی از فرانسه به ایران

 برای هزینه حمل هوایی از فرانسه به ایران مقدار ثابتی را نمی‌توان مشخص کرد. این هزینه با توجه به عوامل زیر مشخص می‌شود.

۱- وزن بار

بین وزن بار و هزینه حمل هوایی آن از آلمان به ایران رابطه معکوسی برقرار است یعنی هر چقدر وزن بار بیشتر باشد، هزینه حمل هوایی آن کمتر خواهد بود. برای محاسبه وزن باید دو نوع وزن واقعی و حجمی در نظر گرفته شود. وازن واقعی بار همان عددی است که ترازوی دیجیتال یا باسکول نشان می‌دهد. وزن حجمی بار از طریق فرمول محاسبه زیر می‌شود. در نهایت بین دو وزن واقعی و حجمی وزنی ملاک هزینه حمل قرار می‌گیرد که عدد بیشتری داشته باشد.

 

 

فرمول وزن حجمی بار برای تعیین هزینه حمل هوایی از فرانسه به ایران

 

در نظر داشته باشید که روش هوایی برای حمل بارهایی با تناژ بالا مقرون به صرفه نیست و بهتر است از روش‌های زمینی و دریایی برای حمل بار استفاده شود. 

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

درخواست مشاوره رایگان و محاسبه حمل آنلاین

2- شرکت حمل و نقل هوایی

شرکت حمل و نقل هوایی بر هزینه حمل بار شما موثر است. اگر شرکت انتخابی شما از اعتبار کافی برخوردار باشد، دیگر لازم نیست برای حمل بار خود هزینه‌های گزافی را بپردازید.

3- مدل قرارداد با فروشنده

نوع قراردادی که شما با فروشنده منعقد می‌کنید، بر هزینه حمل هوایی بار از فرانسه به ایران تاثیر قابل توجهی دارد. اگر مدل قرارداد شما از نوع FCA باشد، هزینه حمل بار شما چندان زیاد نخواهد بود زیرا هزینه بارگیری، گمرک و فرودگاه بر عهده فروشنده است. در صورتی که نوع قرارداد شما از نوع Ex Works باشد برعکس قرارداد FCA هزینه بارگیری، فرودگاه و گمرک با صاحب بار خواهد بود. جزئیات دقیق قراردادها را می‌توانید در مقاله اینکوترمز بخوانید.

در قرارداد FCA میزان هزینه‌های حمل بار برای صاحب کالا به حداقل می‌رسد.

قراردادهای exworks و fca برای تعیین هزینه واردات هوایی از فرانسه به ایران

اگر می‌خواهید هزینه حمل هوایی بار از فرانسه به ایران به صورت آنلاین برای شما محاسبه شود، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

درخواست مشاوره رایگان و محاسبه حمل آنلاین

چه مدت زمان هوایی بار از فرانسه به ایران چقدر می باشد؟

برای انجام واردات هوایی از فرانسه به ایران زمان زیادی لازم نیست و این فرایند تنها 3 تا 5 روز زمان نیاز دارد. اگر بار شما در کشور آلمان قرار داشته باشد، مدت زمان ارسال هوایی آن نیز تقریبا مانند حمل هوایی بار از فرانسه به ایران خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل هوایی بار از آلمان، مقاله واردات هوایی از آلمان به ایران را بخوانید.

برتری حمل هوایی بار از فرانسه به ایران بر سایر روش‌ها چیست؟

 سرعت ارسال بار در حمل هوایی نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بار خود را با روش هوایی جا‌به‌جا کنند.

مقاله مرتبط با موضوع این مقاله: حمل هوایی از ترکیه به ایران

خدمات ویژه فریت فایندر برای حمل کالا

با وجود تمام توضیحاتی که در این مقاله در ارتباط با واردات هوایی از فرانسه به ایران گفته شد، اگر بخواهید شما این پروسه را به سر‌انجام برسانید، قطعا با چالش‌های بسیاری مواجه خواهید شد. برای آنکه چالش‌ها و دغدغه‌های شما به حداقل برسد، باید از خدمات یک شرکت معتبر کمک بگیرید. پلتفرم حمل و نقل بین‌‌المللی فریت فایندر با دقت و تعهد از صفر تا صد حمل کالا همراهتان خواهد بود. این پلتفرم هر آنچه شما برای حمل کالا نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می‌دهد. خدمات ویژه فریت فایندر برای حمل کالای شما عبارتند از

  • بر‌عهده گرفتن کلیه امور حمل کالا مانند تحویل بار از مبدا، بسته‌بندی تخصصی بار، انبارداری در انبارهای اختصاصی فریت فایندر
  • انجام اموری مانند تخلیه بار، تشریفات گمرک و ترخیص کالا
  • صدور بیمه‌نامه بین‌المللی برای جبران خسارت‌های احتمالی به بار
  • ردیابی آنلاین بار
  • اعلام نرخ حمل بار به صورت آنلاین
  • معرفی شرکت‌های معتبر حمل و نقل
  • معرفی پروازهایی با قیمت مناسب
  • ارائه مشاوره تخصصی و رایگان

دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با استفاده از خدمات فریت فایندر

پلتفرمی برای واردات هوایی بار از فرانسه به ایران

اگر می‌خواهید از مشاوره رایگان کارشناسان فریت فایندر بهره‌مند شوید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

درخواست مشاوره رایگان و محاسبه حمل آنلاین

 واردات هوایی از فرانسه به ایران در مدت زمان 3 تا 5 روز قابل انجام است. مبدا این حمل هوایی یکی از فرودگاه‌های شارل دوگل، بوردو و نیس در فرانسه است. آدریا پرواز، ایجین ایرلاین، ایر‌لینگاس، ایر فلوت و… از جمله ایر‌لاین‌های فعال در فرانسه هستند. اگر بخواهید هزینه حمل هوایی از فرانسه به ایران برای شما ارزان‌تر تمام شود، ایر‌لاین ایرانی ماهان برای شما مناسب خواهد بود. برای هزینه واردات هوایی از فرانسه به ایران عدد قطعی و مشخصی را نمی‌‌توان ذکر کرد. برای محاسبه این هزینه باید عواملی مانند وزن حجمی بار، فاصله مبدا تا مقصد و نرخ ارز را در‌نظر گرفت. مزیت حمل هوایی بار از فرانسه به ایران بر سایر روش‌های حمل سرعت بالای آن است.

اگر شما بخواهید بار خود را از فرانسه به ایران منتقل کنید، در چه زمینه‌های برای شما دغدغه وجود دارد؟ دغدغه‌های و سوالات خود را با کارشناسان فریت فایندر در میان بگذارید و پاسخ خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید.