آمارها نشان می‌دهد در سال 95 فرانسه جز 9 کشور برتری بوده که از نظر واردات توانسته با ایران تعامل مناسبی برقرار کند. ماشین‌آلات، ابزارهای صنعتی و کالاهایی با تکنولوژی بالا از جمله کالاهایی هستند که از فرانسه به ایران وارد می‌شوند. در فرایند حمل زمینی از فرانسه به ایران آنچه اهمیت دارد نوع روش حمل است. یکی از روش‌های مقرون‌به صرفه برای حمل از فرانسه به ایران روش حمل زمینی است. اگر دوست دارید با فرایند حمل زمینی از فرانسه به ایران، مدت زمان، هزینه و روش‌های انجام آن آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. شما با مطالعه این قسمت از مقاله فریت فایندر می‌توانید روشی مناسب را برای واردات خود انتخاب کنید و با خدمات آن آشنا شوید که کالای شما را آسان، سریع و ارزان جا‌به‌جا می‌کند.

 

 

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

مدل حمل: روش‌های حمل زمینی بار از فرانسه به ایران

با توجه به اینکه بار شما چه مقدار از حجم یک کامیون را پر کند، از روش خاصی برای حمل آن استفاده می‌شود.

1- فول‌تراک یا ماشین دربست

حمل زمینی از فرانسه به ایران به روش فول تراک برای بارهایی کاربرد دارد که حجم آنها در حد یک کامیون است.

2- خرده‌بار یا گروپاژ

اگر حجم بار شما از یک کامیون کمتر باشد، باید از روش خرده‌بار یا گروپاژ برای حمل زمینی آن استفاده کرد. در حمل زمینی بار به روش گروپاژ، مجموعه‌ای از بارها در کنار هم ظرفیت یک کامیون را پر می‌کنند و آماده ارسال می‌شوند.

انواع روش‌ها برای حمل زمینی از فرانسه به ایران

روش‌های خرده‌بار و فول تراک برای حمل زمینی از فرانسه به ایران

اگر مبدا بار شما در کشوری مانند ایتالیا است و قصد دارید بار خود را به روش زمینی وارد کنید، مطالعه مقاله واردات زمینی از ایتالیا به ایران را از دست ندهید.

زمان: حمل زمینی بار از فرانسه به ایران چقدر طول می‌کشد؟

اگر حمل زمینی بار به روش خرده‌بار باشد، مدت زمان انتقال آن افزایش می‌یابد و بین 2 تا 3 هفته زمان می‌برد. در صورتی که بار شما به روش فول تراک حمل شود، این مدت زمان بین 12 تا 15 روز خواهد بود.

حمل زمینی از فرانسه به ایران بسته به روش حمل بار بین 12 روز تا 3 هفته زمان نیاز دارد.

مدت زمان لازم برای انجام واردات زمینی از فرانسه به ایران

اگر برای شما مهم است واردات بار از فرانسه به ایران در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شود، باید از روش هوایی برای حمل بار استفاده کنید. اطلاعات بیشتر درباره این روش حمل را می‌توانید در مقاله واردات هوایی از فرانسه به ایران مطالعه کنید.

 

استعلام نرخ آنلاین زمینی

 

عوامل: برای تعیین هزینه حمل زمینی از فرانسه به ایران چه عواملی را باید در‌نظر گرفت؟

برای مشخص کردن هزینه واردات زمینی از فرانسه به ایران باید به تاثیر عوامل زیر توجه کرد:

روش حمل بار

در صورتی که روش حمل بار شما از نوع خرده‌بار باشد برای هزینه حمل زمینی آن معیاری به نام CBM یا متر مکعب را در نظر می‌گیرند. این معیار معادل حجم یک متر مکعب و وزن 200 کیلوگرم است. اگر بار شما کمی بیشتر از 200 کیلوگرم وزن داشته باشد، این مقدار وزن معادل 2 CBM می‌شود. اگر روش حمل بار شما از نوع فول تراک یا کامیون دربست باشد هزینه هر کامیون دربست به عنوان هزینه حمل بار در نظر گرفته می‌شود.

مقاله مرتبط: واردات زمینی از آلمان به ایران

فاصله مبدا تا مقصد 

میزان فاصله شهر مبدا تا شهر مقصد بر هزینه حمل زمینی بار تاثیر می‌گذارد. این فاصله هر چقدر بیشتر باشد هزینه حمل بار بیشتر خواهد بود.

نوع قرارداد

نوع قراردادی که شما با فروشنده کالا منعقد می‌کنید میزان مسئولیت شما را در پرداخت هزینه‌های حمل مشخص می‌کند. در قراردادی به نام FCA عمده هزینه‌های حمل کالا مانند گمرک و بارگیری بر روی کامیون بر عهده فروشنده خواهد بود. اگر قرارداد شما از نوع Ex Works باشد هزینه‌های حمل یعنی گمرک و بارگیری بر روی کامیون دیگر بر عهده فروشنده کالا نیست و گیرنده باید این هزینه‌ها را بپردازد. برای آگاهی از جزئیات این قراردادها می‌توانید مقاله اینکوترمز را مطالعه کنید. 

مدل قرارداد با فروشنده هزینه حمل زمینی از فرانسه به ایران را مشخص می‌کند.

FCA و Ex Works عاملی برای تعیین هزینه حمل زمینی از فرانسه به ایران

برای آنکه بتوانید به صورت دقیق از هزینه حمل زمینی از فرانسه به ایران مطلع شوید باید از کارشناسان حمل و نقل کالا کمک بگیرید. کلیک بر روی لینک زیر دسترسی شما را به کارشناسان حمل و نقل در فریت فایندر فراهم می‌کند تا بتوانید به صورت آنلاین از هزینه حمل زمینی از فرانسه به ایران آگاه شوید.

استعلام نرخ آنلاین زمینی

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

ماشین: حمل زمینی از فرانسه به ایران را با چه وسایلی می‌توان انجام داد؟

کامیون‌های 18 چرخ یا ترانزیت وسیله مهم برای انجام واردات زمینی از فرانسه به ایران هستند که میزان توان بارگیری آنها 22 تن ابعاد آن ها در طول 12 متر در عرض 2.5 متر در ارتفاع 2.30 متر می باشد.

وسایل حمل زمینی از فرانسه به ایران ترانزیت و کامیون هستند.

وسایل حمل زمینی از فرانسه به ایران

خدمات فریت فایندر برای انجام واردات و حمل کالا

اگر شما بخواهید بار خود را از طریق یک شرکت حمل و نقل جا‌به‌جا کنید، باید این فرایند را به یک شرکت معتبر بسپارید تا در نهایت سرعت، امنیت و حداقل هزینه انجام شود. شرکت حمل و نقل بین‌المللی فریت فایندر به عنوان یک شرکت حمل و نقل معتبر فرایند را برای شما آسان می‌کند. خدمات فریت فایندر به شرح زیر می باشد:

  • انجام صفر تا صد کلیه مراحل حمل کالا مانند تحویل بار، بارگیری و تخلیه بار
  • ردیابی لحظه‌ای بار
  • ارائه مشاوره رایگان و تخصصی
  • معرفی مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش برای حمل کالا
  • انجام امور مربوط به گمرک و ترخیص کالا

صفر تا صد حمل کالای خود را به فریت فایندر بسپارید.

حمل زمینی بار از فرانسه به ایران با خدمات فریت فایندر

اگر می‌خواهید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان فریت فایندر بهره‌مند شوید تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

استعلام نرخ آنلاین زمینی

۰۲۱-۶۶۴۸۱۰۷۶

 

اگر دوست دارید درباره روش مقرون‌به‌صرفه‌ای از واردات اطلاعات کسب کنید، مقاله واردات دریایی از فرانسه به ایران را مطالعه کنید.

 آشنایی کلی با فرایند حمل زمینی از فرانسه به ایران

حمل زمینی از فرانسه به ایران از طریق روش‌های خرده‌بار و کامیون دربست قابل انجام است. اگر روش حمل بار خرده‌بار باشد انجام واردات بین 2 تا 3 هفته طول می‌کشد. در صورتی که روش حمل کامیون دربست باشد، این زمان به زمانی بین 12 تا 20 روز کاهش می‌یابد. برای محاسبه هزینه حمل زمینی از فرانسه به ایران درنظر گرفتن نوع قرارداد، روش حمل و فاصله مبدا تا مقصد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در روش حمل خرده‌بار واحدی به نام CBM ملاکی برای محاسبه هزینه حمل می‌شود که معادل 200 کیلوگرم و 1 مترمکعب است.

در روش کامیون دربست هزینه هر کامیون برای هزینه حمل در‌نظر گرفته می‌شود. اگر می‌خواهید هزینه‌های مربوط به واردات زمینی از فرانسه به ایران برای شما به عنوان صاحب بار کاهش یابد، بهتر است قرارداد خود را با فروشنده از نوع FCA منعقد کنید. در این قرارداد هزینه‌هایی مانند گمرک و بارگیری بر روی کامیون بر عهده فروشنده خواهد بود. کامیون و ترانزیت دو وسیله برای انجام واردات زمینی از فرانسه به ایران هستند.

اگر شما بخواهید بار خود را از یک کشور اروپایی به ایران منتقل کنید، از چه روشی دوست دارید بار شما منتقل شود؟ زمینی، هوایی یا دریایی؟